Hulp nodig? De online buddy staat voor je klaar!

Hoe gaat het met je? Zit je niet zo lekker in je vel? Voel je je rot, is het thuis niet zo fijn of worstel je ergens anders mee? Stuur onze online buddy dan een bericht!

Onze online buddy helpt je graag. Met een luisterend oor of door je hulp te bieden, wat jij wil! Ze kent de weg en kan je doorsturen naar een organisatie met mensen die je misschien wel verder kunnen helpen. Hulpverleners die je ondersteunen totdat je beter in je vel zit. Die zorgen dat je niet meer hoeft te worstelen. Die je helpen om je plekje op school of werk te vinden. Of je nu in West-Brabant of Zeeland zit, waar OpenDoor je zelf kan helpen. Of in Groningen, waar onze online buddy organisaties kent of zoekt vol fijne hulpverleners!

De online buddy snapt dat om hulp vragen lastig kan zijn. Daarom kun je ‘gewoon’ bij ons in de DM sliden. Wil je alleen een vraag stellen of berichtje achterlaten? Dan mag dat ook!

Stuur ons een DM of voeg ons toe op Snapchat (gebruikersnaam onlinebuddy2010). Deel dit bericht vooral ook met je vrienden, klas- en teamgenoten!

Wie weet tot snel!