Nieuwe shirtjes voor isk Curio

Gymshirtjes voor de leerlingen van isk! Opleidingscentrum West-Brabant, Curio isk, het Oranje Fonds, Stichting OpenDoor en Stichting voetbal SPORT Kruisland slaan de handen ineen.

De leerlingen die in de internationale schakelklas van Curio zitten, hebben niet altijd zin om te gymmen. Sommigen zien het nut niet in van sporten op school. Daarnaast willen ze niet zweten in het enige setje schone kleding dat ze hebben. Het enige setje waarmee ze in Nederland zijn aangekomen, na een lange en heftige vlucht.

Stichting voetbal SPORT Kruisland, Oranje Fonds, Opleidingscentrum West-Brabant, Curio en Stichting OpenDoor zetten graag een stapje extra voor deze jongeren. Samen lieten wij sportshirts maken. We hebben als OpenDoor niet voor niets het motto: uitgaan van talent, inzetten wat nodig is!

Afgelopen week kreeg iedere leerling een shirtje. De blije gezichten: onbetaalbaar!